Szczegóły przyjęcia zlecenia ustalane są indywidualnie jeszcze przed jego rozpoczęciem. Wysokość honorarium Kancelarii za świadczone usługi uzależniona jest od wielu czynników, w szczególności rodzaju zlecenia, stopnia skomplikowania sprawy oraz koniecznego nakładu czasu pracy.
Kancelaria stosuje kilka modeli rozliczeń, w szczególności:
- stawki godzinowe – wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od liczby przepracowanych godzin (Klient otrzymuje pomoc prawną i płaci jedynie za czas faktycznie na to poświęcony) oraz wysokości stawki godzinowej ustalonej indywidualnie z Klientem,
- wynagrodzenie ryczałtowe – stałe wynagrodzenie miesięczne (polega na uprzednim wykupieniu określonego pakietu godzin, za które obowiązuje preferencyjna stawka godzinowa),
- wynagrodzenie za sprawę (np. przygotowanie opinii prawnej, odwołania do KIO, reprezentacji przed KIO).
Proponowane rozwiązania są jedynie przykładowymi sposobami nawiązania współpracy, ponieważ Kancelaria preferuje indywidualne podejście do Klienta.
Więcej informacji oraz szczegółową wycenę usług Kancelarii mogą Państwo uzyskać kontaktując się drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Dla zamawiającego, oferujemy w szczególności:
- Przygotowywanie opinii prawnych dotyczących interpretacji przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
- Pomoc pod względem formalno-prawnym w sporządzeniu ogłoszenia o zamówieniu, specyfikacji warunków zamówienia lub ocena ich zgodności z przepisami prawa po przygotowaniu przez zamawiającego
- Przygotowywanie regulaminów wewnętrznych udzielania zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 zł lub audyt takich dokumentów obowiązujących u zamawiającego
- Wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, w tym analiza dotycząca wyboru trybu udzielenia zamówienia
- Pomocnicze działania zakupowe – m.in. doradztwo dotyczące przeprowadzania lub planowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego/przygotowanie postępowania i przeprowadzenie go w imieniu i na rzecz zamawiającego
- Bieżące, stałe lub doraźne doradztwo w rozwiązywaniu problemów pojawiających się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, dotyczące m.in. weryfikacji formalno-prawnej podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń lub dokumentów, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/ofert pod kątem zaistnienia podstaw do wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty
- Przygotowanie lub opiniowanie korespondencji kierowanej do wykonawców
- Pomoc w przygotowaniu pism i zawiadomień do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, dokumentacji do kontroli oraz opracowywanie wyjaśnień i odpowiedzi na wnioski pokontrolne
- Sporządzanie zastrzeżeń od wyników kontroli Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
- Reprezentowanie zamawiającego w postępowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą
Dla wykonawcy, oferujemy w szczególności:
- Pomoc w rozwiązywaniu konkretnych problemów, występujących podczas ubiegania się o zamówienie publiczne
- Pomoc w przygotowaniu oferty zgodnej ze specyfikacją warunków zamówienia oraz przepisami prawa
- Pomoc w ocenie formalno-prawnej ofert konkurencyjnych
- Prowadzenie lub pomoc w przygotowaniu pism do zamawiającego, w tym wyjaśnień treści oferty lub związanych z podejrzeniem rażąco niskiej ceny
- Przeprowadzenie rzetelnej oceny, czy są podstawy do wnoszenia środków ochrony prawnej
- Przygotowywanie informacji do zamawiającego o niezgodnej z ustawą – Prawo zamówień publicznych czynności lub zaniechaniu czynności (gdy nie przysługuje odwołanie)
- Przygotowanie wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o przeprowadzenie kontroli postępowania przeprowadzonego przez zamawiającego
- Przygotowanie propozycji treści odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej
- Reprezentowanie przed Krajową Izba Odwoławczą